стрічка

Як отримати компенсацію за неякісні послуги салону краси

29 Квітня 2019, 13:00
769

Як отримати компенсацію за невдалу стрижку, поганий манікюр або процедуру яку клієнт не замовляв.

Іноді результат роботи майстра в салоні краси може не порадувати, а розчарувати.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», у разі якщо вам надали неякісні послуги, ви маєте право вимагати на вибір: 

  • Безоплатного усунення недоліків 
  • Зменшення ціни послуги, що надається
  • Виправлення завданих недоліків та повернення до попереднього стану, якщо це можливо.

 Якщо ви незадоволені послугами салону краси, перш за все:

  • Зверніться до адміністрації салону.
  • Повідомте, хто із майстрів надавав послугу та вимагайте повернути кошти чи усунути недоліки. 
  • Якщо адміністрація салону відмовляється усунути недоліки чи повернути гроші - зверніться з письмовою скаргою до територіального підрозділу Держпродспоживслужби. Також можна подати скаргу онлайн на сайті Держпродспоживслужби за посиланням: https://consumer-gov-ua-appeal.ml/
  • Зверніться до суду з вимогою про: безкоштовне усунення недоліків, зниження ціни, безкоштовної повторної процедури або відшкодування компенсації за надану неякісну послугу.

Перед походом в салон сфотографуйтеся, а після – сфотографуйте результат роботи, щоб було видно недоліки. Доказами можуть бути також свідчення інших клієнтів салону або запис з камер спостереження. Якщо ви не відразу виявили недоліки в роботі майстра, ви можете звернутися в салон і через 2-3 дні. Їх зобов'язані виправити, при чому повинні зробити це безкоштовно. Але в такому разі обов'язкова наявність квитанції про оплату послуг салону.

Коментар
29/03/2024 П'ятниця
29.03.2024
28.03.2024