Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
Щодня оператори приймають у середньому півтори тисячі телефонних дзвінків
Щодня оператори приймають у середньому півтори тисячі телефонних дзвінків

Гощани можуть дізнатися про відключення світла по телефону

11:26 03.11.2018
192

Запрацював кол-центр «Рівнеобленерго». Кол-центр працює цілодобово і без вихідних.

Про це йдеться на офіційній сторінці Рівнеобленерго в мережі фейсбук.

Щодня оператори приймають у середньому півтори тисячі телефонних дзвінків.

Найпоширеніші звернення стосуються аварійних відключень, уточнення стану рахунку та передачі показників лічильника.

Зателефонувати до енергетиків «Рівнеобленерго» можна за допомогою багатоканальних мобільних номерів телефонів:

067 620-44-11 – для абонентів Київстар;

050 490-44-11 – для абонентів Vodafone;

093 320-44-11 – для абонентів Lifecell.

Також діючими залишаються телефонні номери стаціонарного зв’язку 0362 69-42-98 та 69-42-79.

Нагадуємо, що ужовтні 2018 року ПрАТ «Рівнеобленерго» запровадило чат у Viber, також фахівці почали приймати споживачів у Центрі надання адміністративних послуг у Рівному.

Крім того, нагадуємо, показники лічильника можна передати за допомогою:

- Онлайн-сервісу «Особистий кабінет споживача» на веб-сайті ПрАТ «Рівнеобленерго» www.roe.vsei.ua

- Sms-повідомлення на номер (067) 239-54-30

- Звернення до абонентського відділу відповідного району електричних мереж

- Електронної пошти [email protected], [email protected] .

Лише за перших три дні роботи сюди звернулося 122 рівнянина. Більшість з них – 78 осіб – звернулися за укладанням договору про користування електричною енергією.

Коментарі

Гощаночка

12:47 03.11.2018

Ні про що.

13 грудня
Сьогодні
Вчора
11.12.2018
10.12.2018
09.12.2018
08.12.2018
07.12.2018
06.12.2018
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин